Гарантія та повернення

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія надається терміном 24 місяці. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні.

  1. Гарантійне обслуговування

Ви можете звертатись за гарантійним обслуговуванням у наші магазини.

При зверненні з собою необхідно мати

  • товар із повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.
  1. Де можна обміняти чи повернути товар

Обмінювати або повернути гарнітуру та мікронавушник можна протягом 14 днів.

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть із собою чек та товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день отримання товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку! (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів») та не має слідів використання: подряпин, сколів, проколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Однак повернення мікронавушника, яким користувалися можливе, але лише за умови оплати оренди комплекту за кількість днів його утримання та не менше 2х днів. Ознайомитись з цінами оренди можна на сторінці оренди

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

  1. Ми також робимо сервісний ремонт, якщо пристрій знято з гарантії

Зняття з гарантії можливе з таких причин:

  • порушено збереження оболонки мікронавушника;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (падіння, вплив рідини, забрудненості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  1. Як оформити повернення товару

Оформити повернення можна, зателефонувавши за телефоном +380939414178. Далі відповісти на запитання менеджера.

Закажите обратный звонок