Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія надається терміном 24 місяці. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні.
- Гарантійне обслуговування
Ви можете звертатись за гарантійним обслуговуванням у наші магазини.
При зверненні з собою необхідно мати
- товар із повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату.
- Де можна обміняти чи повернути товар
Обмінювати або повернути гарнітуру та мікронавушник можна протягом 14 днів.
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть із собою чек та товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день отримання товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку! (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів») та не має слідів використання: подряпин, сколів, проколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Однак повернення мікронавушника, яким користувалися можливе, але лише за умови оплати оренди комплекту за кількість днів його утримання та не менше 2х днів. Ознайомитись з цінами оренди можна на сторінці оренди.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
- Ми також робимо сервісний ремонт, якщо пристрій знято з гарантії
Зняття з гарантії можливе з таких причин:
- порушено збереження оболонки мікронавушника;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (падіння, вплив рідини, забрудненості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- Як оформити повернення товару
Оформити повернення можна, зателефонувавши за телефоном +380939414178. Далі відповісти на запитання менеджера.